vineri, 17 septembrie 2010

Pentru inceput...

Cine sunt eu? Ati vazut pana acum multe poze, ati citit multe ganduri, mi-ati cunoscut suferinta, mi-ati vazut zambetul…Sa fi fost oare eu? In poze da… eu sunt… ma recunosc in ele… Dar in ganduri? Sunt ale mele? Cine sunt eu? Sunt ceea ce multi stiu… o fata vesela cu ochii vesnic tristi, un zambet ce piere repede dar tot repede revine… o lacrima, un dor, un gand… Sunt ceea ce multi nu stiu… tristete fara limite, ganduri fara cuvinte, zambet fals, lacrimi publice la comanda, izvor de lacrimi pe ascuns… Sunt o fire inchisa in mine, de mica am invatat sa tin tot ce e negru in mine, pentru a nu-i mai supara si pe cei din jur cu “ale mele”… Ma deschid foarte greu… si de obicei in fata celor care nu au nici o treaba cu mine… si sunt niste persoane straine… si apoi ma indepartez de acele persoane… Cand cineva incepe sa ma cunoasca… incepe sa vada in interiorul meu… fug… ma retrag… Nu imi place sa ma simt “descoperita”… imi da o stare de teama, imi este frica pur si simplu, ma simt incoltita, ma simt atacata… Sincer nu stiu de ce… poate pentru ca poate ajunge sa ma cunoasca mai bine decat mine… Hmmm… As vrea si eu sa stiu totul despre mine, as vrea si eu sa stiu cine sunt, de ce sunt… As vrea sa stiu si cum ma vad altii, as vrea sa stiu daca insemn ceva pentru cineva… Am multe semne de intrebare la adresa mea…Atat despre cum sunt vazuta din afara, cat si despre cine sunt de fapt… Fiind o fire ce isi tine sentimentele doar pentru ea… nu mi-a placut sa vorbesc despre mine… sa spun ca sunt alba sau neagra… In plus mi-am format un scut, care ma ajuta sa fiu cu fiecare persoana altfel… dar nu eu… Nu imi place sa imit… nu sunt cineva anume… sunt doar o alta eu…in functie de moment si de persoana… Dar care din “o alta eu” sunt de fapt eu? Oi fi una din multimea {eu}, oi fi toata multimea? Sau multimea {eu} nu e inclusa in mine? Si uite asa… “Totul despre mine”… se rezuma la o singura intrebare “Cine sunt eu?”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu