sâmbătă, 18 decembrie 2010

Ieri...Azi...Maine

A trecut asa putin timp de ieri
Si totusi mie mi se pare o vesnicie…
Incerc sa uit ca tu esti departe
Dar chipul tau e in mintea mea mereu.
Privesc pe geam…si fulgii zboara
Zambetul tau il simt in fiecare.
Poate déjà incep sa visez
Si cred ca sunt intr-o scurta poveste
Dar totul e real…prea adevarat,
Sa pot indura cand nu esti tu.
Afara e rece si sufletul meu..
A inghetat fara caldura sarutului tau.
Insa tu vei veni, poate curand sau..
Cine stie cat timp va trece pana
Sa te vad, sa te simt langa mine.
Inima ma intreaba de ce nu apari?
Eu tac timida, nu stiu sa raspund.
Daca sunt eu vinovata si am uitat
Fiindca gandul meu e cam aiurea?
Nu…nu e asa…ai plecat.
Dar nu conteaza, vei reveni si…
Sper ca ce a fost se va sterge.
Nu mai vreau sa sufar, sa plang
Departarea imi provoaca tristete..
Chiar daca nu e definitive…eu
Imi pierd mintile cand sunt singura.
Visez…dar de fapt am cosmaruri
Zambesc…dar stiu ca nu-i al meu
Vorbesc…dar cuvintele nu le gandesc
Privesc…dar tot ce vad e negru si gol
Stau…dar parca plutesc in nervi
Si toate astea caci imi lipsesti.
Unde ma uit te vad pe tine..
Buzele mele vor sa fie sarutate
Dar degeaba, nu are cine…
Sunt doar o fiinta care asteapta
Ca maine va fi o noua zi..
Cu tine in bratele mele.
Doamne, ce mult as vrea…ce?
Sa pot dormi si timpul sa treaca
Iar cand ma voi trezi,
Tu sa fi aici langa mine sa-mi spui..
Ca ma iubesti….off!
Cuvintele mele nu ajung la tine.
Poate doar gandul si totusi..
Da…Maine tot chinul se va sfarsi
Tu vei veni si noi ne vom iubi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu